Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Решетнікова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 4 / ред.: І. Л. Решетнікова; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 200 с. - рус.

Розглянуто теоретичні питання маркетингу, а також досвід реалізації функцій маркетингу у практиці вітчизняних підприємств. Проаналізовано проблеми вивчення кон'юнктури ринку, логістики, управління маркетингом, надано оцінку конкурентоспроможності. Охарактеризовано товарну, інноваційну та комунікаційну політику, товарорух і канали розподілу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 5 / ред.: І. Л. Решетнікова; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 172 с. - рус. - укp.

Рассмотрены методические подходы к выбору вариантов развития рыночных возможностей предприятий, влияние налоговых параметров на ценовую стратегию предприятия, а также перспективы использования ресурсного подхода к анализу фирмы в маркетинге. Освещен процесс продвижения продукции предприятий в современных условиях, взаимосвязь результатов маркетинговых исследований и процесса внедрения дополнительных услуг на рынке сотовой связи Украины. Исследованы роль управления и развития человеческих ресурсов на предприятиях туристической отрасли, бартерные операции в винодельческой промышленности, содержание маркетинговой деятельности вуза в сфере образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У10.322я54 + У9(4Укр)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Решетнікова І. В. 
Традиційна слов'янська обрядність в аспекті усвідомлення соціокультурного "ми" / І. В. Решетнікова // Культура України. Мистецтвознав. - Х., 2000. - Вип. 6. - С. 34-40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Традиційна свідомість східних слов'ян неминуче зверталась до опозиції "ми - вони". Для соціальної спільноти відчуття "ми" було пріоритетним, але воно повною мірою реалізувалось в обрядовій діяльності лише за наявності антитез "вони".


Індекс рубрикатора НБУВ: Т597.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Маркетинг: теорія і практика / ред.: І. Л. Решетнікова. - Луганськ, 2001. - 183 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 7). - укp.

Приведен маркетинговый прогноз состояния рынка высшего образования. Освещены приоритеты стратегии финансово-экономической деятельности хозяйствующего субъекта. Представлены результаты маркетинговых исследований в системе распределения. Рассмотрены проблемы проведения таких исследований в Украине и перспективы их решения. Описана специфика маркетинговой ценовой политики ликеро-водочных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я54(4Укр) + У9(4Укр)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маркетинг: теорія і практика / ред.: І. Л. Решетнікова. - Луганськ, 2001. - 199 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 6). - укp.

Освещены особенности применения маркетинговых инструментов в агробизнесе. Проанализировано состояние и перспективы системы электронной коммерции. Приведены результаты экспресс-исследования потребительских предпочтений по отечественным и импортным продовольственным товарам. Приведены аудиторские доказательства при проведении аудита финансовой отчетности. Рассмотрены проблемы предупреждения тенденции маркетинговой деятельности субъектов хозяйствования. Раскрыты организационные аспекты управления маркетинговой деятельностью на предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я54(4Укр) + У9(4Укр)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Маркетинг: теорія і практика / ред.: І. Л. Решетнікова. - Луганськ, 2002. - 258 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту; N 8). - укp.

Висвітлено роль маркетингових досліджень у розвитку міжнародного туризму та покращанні інвестиційного клімату в Криму. Розглянуто особливості процесу ціноутворення на агроринку. Розкрито методологічні засади маркетингових досліджень. Проаналізовано роль маркетингових досліджень в оцінці економічної безпеки підприємства. Описано основні етапи формування цінової стратегії підприємства, інформаційні системи маркетингу. Викладено маркетингові аспекти інноваційної політики підприємства, концепцію перспективного розвитку регіональної політики України в перехідний період. Охарактеризовано можливості підприємства в контексті зниження витрат та розширення бази оподаткування. Висвітлено методику комплексного оцінювання іміджу підприємства на споживчому ринку країни. Розглянуто проблеми оцінки ефективності маркетингової інформації під час прийняття управлінських рішень.

Освещена роль маркетинговых исследований в развитии международного туризма и улучшении инвестиционного климата в Крыму. Рассмотрены особенности процесса ценообразования на агрорынке. Раскрыты методологические основы маркетинговых исследований. Проанализирована роль маркетинговых исследований в оценке экономической безопасности предприятия. Описаны основные этапы формирования ценовой стратегии предприятия, информационные системы маркетинга. Изложены маркетинговые аспекты инновационной политики предприятия, концепция перспективного развития региональной политики Украины в переходный период. Охарактеризованы возможности предприятия в контексте снижения затрат и расширения базы налогообложения. Освещена методика комплексного оценивания имиджа предприятия на потребительском рынке страны. Рассмотрены проблемы оценки эффективности маркетинговой информации при принятии управленческих решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я54(4УКР) + У9(4УКР)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 9 / ред.: І. Л. Решетнікова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2003. - 200 с. - укp.

Проаналізовано формування напрямків розробки нових товарів у системі стратегічного маркетингового планування підприємства, зокрема рекламний ринок лікарських засобів фармацевтичних підприємств. Розкрито сутність кон'юнктурних досліджень банківського ринку, сучасний зміст державної та корпоративної міжнародної маркетингової діяльності. Висвітлено проблеми розподілу витрат на спільну рекламу між учасниками каналу розповсюдження - роздрібними торговельними підприємствами та виробниками, роль маркетингових комунікацій у визначенні рівня трансакційних витрат підприємства. Описано потенціал стратегічного менеджменту українських експортерів.

Проанализировано формирование направлений разработки новых товаров в системе стратегического маркетингового планирования предприятия, в частности рекламный рынок лекарственных средств фармацевтических предприятий. Раскрыты сущность конъюнктурных исследований банковского рынка, современное содержание государственной и корпоративной международной маркетинговой деятельности. Освещены проблемы распределения затрат на общую рекламу между участниками канала распределения - розничными торговыми предприятиями и производителями, роль маркетинговых коммуникаций в определении уровня трансакционных затрат предприятия. Описан потенциал стратегического менеджмента украинских экспортеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я54(4Укр) + У9(4Укр)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Павленко А. Ф. 
Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів : моногр. / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, І. І. Гончарова; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 248 c. - Бібліогр.: с. 204-214. - укp.

Розглянуто проблеми організації маркетингової діяльності в банківських установах. Розкрито зміст елементів маркетингового комплексу на ринку банківських продуктів. Значну увагу приділено методиці формування комплексу маркетингових комунікацій банків для просування фінансових продуктів на цільовий ринок і виявлення впливу комунікаційних інструментів на процес прийняття рішення клієнтами банківських установ.

Рассмотрены проблемы организации маркетинговой деятельности в банковских учреждениях. Раскрыто содержание элементов маркетингового комплекса на рынке банковских продуктов. Значительное внимание уделено методике формирования комплекса маркетинговых комммуникаций банков для продвижения финансовых продуктов на целевой рынок и выяления влияния коммуникационных инструментов на процесс принятий решения клиентами банковских учреждений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Павленко А. Ф. 
Маркетинг : підручник / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, А. В. Войчак, Н. В. Куденко, О. О. Бєляєв, Т. Є. Оболенська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 600 c. - укp.

Розглянуто сутність маркетингу як філософію підприємницької діяльності й одну з головних функцій менеджменту. Увагу приділено становленню та розвитку світової маркетингової думки, базовим категоріям маркетингової діяльності (МД), а також особливостям і проблемам розвитку МД за сучасних умов. Висвітлено основні питання теорії маркетингу, а також парадигму сучасного маркетингу. Розкрито теоретичні аспекти маркетингової товарної політики підприємства. Наведено теорії маркетингової політики розподілення, маркетингових комунікацій. Запропоновано класифікацію цін за умов вітчизняного ринку. Встановлено економічну ефективність маркетингового ціноутворення.

Рассмотрена сущность маркетинга как философии предпринимательской деятельности и одной из основных функций менеджмента. Внимание уделено становлению и развитию мировой маркетинговой мысли, базовым категориям маркетинговой деятельности (МД), а также особенностям и проблемам развития МД в современных условиях. Освещены основные вопросы теории маркетинга, а также парадигма современного маркетинга. Раскрыты теоретические аспекты маркетинговой товарной политики предприятия. Приведены теории маркетинговой теории распределения, маркетинговых коммуникаций. Предложена классификация цен в условиях отечественного рынка. Установлена экономическая эффективность маркетингового ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У521.11 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лютий І. О. 
Національні фінансові системи в умовах глобалізації : монографія / І. О. Лютий, А. Ф. Павленко, Т. Є. Оболенська, І. Л. Решетнікова, Р. Кулієв, В. І. Савич, Л. І. Антошкіна, Ю. Г. Лега, В. М. Логвін, В. І. Антипов, З. І. Логвін, О. Д. Рожко, Б. К. Левківський, І. М. Крупка, Д. М. Павлов, А. Г. Чубенко, О. Є. Користін, Ю. О. Тараненко, В. В. Антипов, О. О. Балануца, О. М. Юрчук, Н. В. Дрозд; ред.: Лютий. - Івано-Франківськ : Галиц. Акад., 2008. - 306 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади та суперечності практики посилення глобалізаційних процесів та їх впливу на національні фінансові системи. Визначено закономірності, особливості та суперечності функціонування міжнародних фінансових інститутів, їх вплив і взаємозв'язок з інститутами національних фінансових систем. Проаналізовано соціально-економічні явища, пов'язані з інтеграційними процесами у сфері освіти, науки, розвитку законодавства.

Рассмотрены теоретико-методологические основы и противоречия практики усиления глобализационных процессов и их влияния на национальные финансовые системы. Определены закономерности, особенности и противоречия функционирования международных финансовых институтов, их влияние и взаимосвязь с институтами национальных финансовых систем. Проанализированы социально-экономические явления, связанные с интеграционными процессами в сфере образования, науки, развития законодательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.11 + У9(4УКР)261.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Решетнікова І. В. 
Опозиції в східнослов'янській традиційній культурі (на матеріалі народної ритуально-театралізованої обрядності) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав: 17.00.01 / І. В. Решетнікова; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретико-культурологічне осмислення емпіричних даних фольклорного характеру. Досліджено систему змістових двоїстих протиставлень (бінарних опозицій). Розглянуто просторово-часові та соціокультурні опозиції як механізми культури та мистецтвознавства, проаналізовано їх як відновлювальну єдність культури та соціальних відносин. На підставі даних з галузі фольклорного мистецтва вивчено ментальність і тип опозиційного мислення, що її спричиняє, як цілісну знакову систему. Досліджено еволюцію явища культурної опозиційності та його міфо-семантичного поля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т597.2 + Т3(49=Сл)0-7 + Ш3(2=1)-66

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Решетнікова І. Л. 
Формування маркетингової стратегії підприємства : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / І. Л. Решетнікова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1999. - 34 c. - укp. - рус.

Науково обгрунтовано і розроблено концептуальні засади формування маркетингової стратегії підприємства. Розкрито зміст маркетингу виробничо-господарської організації як цілісної системи, в якій відбуваються процеси управління; уточнено суттєвість стратегічного маркетингу і визначено його місце в системі управління підприємством. Розроблено методологію здійснення маркетингового прогнозу можливостей підприємства на ринку, основою якого є оцінка конкурентних переваг. Обгрунтовано доцільність сфери застосування математичних методів і моделей при виборі маркетингової стратегії за умов нестабільності. Розроблено і апробовано методичні рекомендації щодо створення організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Решетнікова І. Л. 
Маркетинг : навч.-метод. посіб. / І. Л. Решетнікова; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 320 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади маркетингу, розкрито його сутність як філософії підприємницької діяльності та однієї з головних функцій менеджменту. Розглянуто особливості становлення та розвитку світової маркетингової думки. Проаналізовано методологічні аспекти організації маркетингової діяльності за сучасних умов. Увагу приділено питанням інтерактивного, індивідуального, промислового, комерційного й екологічного маркетингу, теорії маркетингових комунікацій, особливостям маркетингового ціноутворення. Подано інформацію про види маркетингу, основні типи споживачів, сучасні технології опитувань, нерекламні засоби маркетингових комунікацій. Наведено термінологічний словник, в якому розкрито сутність таких понять, як асортиментна політика, вторинна маркетингова інформація, маркетинг власності, цінність товару.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Решетнікова І. Л. 
Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності / І. Л. Решетнікова, Г. С. Решетнікова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811. - С. 293-298. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки є сумісним "культурний каркас" товарів і марок із сильною французькою ідентичністю з культурними цінностями та традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення "території марки "Франція". Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Решетнікова І. Л. 
Євромаркетинг: особливості застосування та завдання українських підприємств / І. Л. Решетнікова // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2022. - № 7. - С. 62-72. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Мета роботи - узагальнення існуючих наукових поглядів щодо сутності "євромаркетингу" і засад його функціонування, а також формулювання завдань українських підприємств у площині розробки та реалізацій їх маркетингових стратегій на єдиному європейському ринку. Досліджено генезис категорії "євромаркетингу" на тлі євроінтеграційних процесів і формування внутрішнього ринку Європейського Союзу, розглянуто погляди європейських вчених. Євромаркетинг тлумачиться як маркетингова діяльність підприємств, які функціонують в умовах єдиного внутрішнього ринку. Визначено виклики українських підприємств у умовах євромаркетингу та можливі шляхи їх подолання. Дослідження має як теоретичне так і практичне значення. Теоретичне полягає в узагальненні наукових підходів щодо виникнення та змісту євромаркетингу, а практичне - в складанні переліку завдань у сфері маркетингу, вирішення яких надають можливість спростити перехід до євромаркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)830.1-211.1 + У9(4)42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського